已滚去wb爱咋咋

ID消九。

换房子了,lof晚安

Is a Woman - Lambchop

凛真:

或许有时候你只是想听个故事  一个安静的故事

Is a woman


In the hour of the girl
You can make this danger witness
Or whatever, without your heart
You can wish you could relate
If it's always gonna be
Sit beside me on a star
如果你遇到过这个女孩,
 你可见证她是多么危险,
 或诸如此类你的心遗失。
 你会渴望能与她相关联,
 你希望一切能顺利继续,
 她与你并坐在一颗星上。

If you wake me up tonight
So you try to make it whole
With everybody here
More than a sony
To make the words throw up
Or show me the way
As they pick me up again
They will be there on the couch
They will make you better still
如果今晚你唤醒我,
 你和每个在此的人,
 都想听全这个故事。
 听我把心里话表述,
 定会超过动人曲调。
 吐露出我心的历程,
 当你听了我的心语,
 你会跌坐在沙发上,
 也会令你心驰神往。

 「can you be sure? 」
 「你能肯定吗? 」

Of anything you make
Maybe you can get a whiff
It's enough to make you gag
It's enough to make you sick
Each and every day
With the concrete and the masonry
When the paint that's on is dry
You can work it from your eye
你所有做出的一切,
 或许只得一丝香气,
 但它足以让你窒息,
 但它足以让你生病。
 日复一日难以忘怀,
 独坐四面空墙房间,
 记忆画面凝固定格,
 你的眼睛因爱忧伤。

And you take it from my heart,
As you stand alone forever。
 如果你把爱从我心带走,
 你也将会是永远的孤独。

From the roaming and the surf
And the cloudy cloudy day
Just a boss thing that is pure
Something specially for you
It's like everybody's needing it
And everyone is sure
似空中漫游海中冲浪,
 看天空也是积云密布。
 我故事的主旨只一个,
 有些人对你有特别意义——
爱是每个人都在梦想的,
 每个人遇到都深有感触,
 自坠入其中却深信不疑。

 「and if they say」
 「如果他们问」

Is a woman, write this down
Put the paper, over there
More than it is
No more than it is
这是一个真实女人吗, 
这些我写在纸上的, 
清晰可见就在这里。
 「其实我也说不清楚」
 这番描述是夸大了爱?
 还是没把爱完全表达?

评论
热度(18)